Heegeldan

Eelmise aasta septembris hakkasin käima kursusel- Minu rahvarõivas- särgist sõbani, kus alustasin endale rahvarõiva komplekti tegemist. Minu rõivad on Hiiumaalt, Pühalepast, mis tähendab, et tuleb palju heegeldada.

Hiiu pitsid on väga ilusad. Algul ma päris nii ei arvanus aga kui heegeldama hakkasin, siis olin lummatud. Tänaseks on põllepitsid valmis ja järge ootavad käiste pitsid.

Hiiu pitsi heegeldamist saab Tallinnas ka õppida, õnneks sain ma eratunde 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vahepeal tuli tahtmine niisama heegeldada ja nii valmis üks lihtne vahepits raamatust Hiiumaa heegelpitsid : vahe- ja äärepitsid. Vormisin selle romantiliseks padjapüüriks ja kinkisin Liivile soolaleivakingiks. Paistis, et saajale meeldis 🙂 Pitsi alla on pandud punane kangariba, et pitsi ilu paremini välja tuleks. Kangas on puuvillane ning kinniseks 4 lihtsat nööpi.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Rubriigid: Heegeldamine, Rahvarõivad/rahvuslik, Sõbrad/friends. Salvesta püsiviide oma järjehoidjasse.

Heegeldan on saanud 2 vastust

  1. Meeli ütles:

    Imeilus!
    Lausa häbi tunnistada, et minu rahvarõiva komplekti valmimine ei edene üldse… teatud identiteedi põhjused.

Lisa kommentaar

