Olen elu ja tervise juures / still alive and kicking

Kui täna antaks välja halvima blogija auhind, siis ma ilmselt saaksin selle 🙂 Minu kummardus inimeste ees kes vähemalt korra nädalas blogivad ja aukartus nende ees kes seda iga päev või lausa mitu korda päevas teevad. Mul kuidagi ei ole aega olnud ja kui on, siis ütlen ausalt ei viitsi.

Aga võtan ennast kokku ja teen kiirülevaate mis vahepeal toimunud on. Jäime pooleli seal, et Carla-Hilly said raamatu valmis ja on kohe-kohe Mardilaadale tulemas.

Ja nad tulid 🙂

Foto : Helen Vaher (üks andekas piltnik)

Carla on tagantjärele oma blogis kirjutanud ja ka rääkis mulle, et paljud asjad olid nende jaoks imelikud (mõistes harjumatud), kuid kogu üritus oli hästi korraldatud ja nad said näha kuidas meie oma rahvariietes ringi patseerime 😀 Neile meeldis mardilaat väga, sooviksid järgmine aasta tagasii tulla lausa. Carla ja Hilly õpetasid twined knitting kudumist ja loomulikult oli nende raamat müügil.

Kel raamat laadalt ostmata jäi saab selle minu käest soetada, hinnaga 15 Eur+ pk (saatke mulle kiri ja korraldame asja ära). Kel Ravelry konto saab raamtu sisuga tutvuda siin 

Pealkiri ütleb soojad käed, ja seda raamat ka pakub, lisas humoorikas tekst hollandi ja inglise keeles. Kõik fotod, tekst pildid jm on Carla ja Hilly poolt tehtud. Saladuskatte all ütlen, et plaanis on raamatud 2, 3 ja 4 🙂 Raamat on lihtsalt suurepärane, mulle väga meeldib. Ma teadsin, et raamatusse saab minu pilt sisse aga, et lausa 3 pilti ja, et raamat on minule pühendatud see on suur au, uhkus ning ennekõike üllatus. Suure töö tegijad olid ju ikka päris autorid.

Peale Mardilaata, kus ma sain oma boksis olla ainult loetud minutid, oli veel konverents Ornament – võti maailmam ning peale seda olin nädal aega teovõimetu. Liiga palju rahvast ja suhtlemist teeb seda. Sain end 2 nädalaga jälle joonele ning algas suur sokikudumise maraton. Panin masinale hääled sisse ning eile sai villand. Puhastasin masina ära ja panin selleks aastaks kõrvale. Ma isegi ei tea kui palju sokke tehtud sai selle ajaga, osa rändas kohe uutele omanikele, osad vahepeal sünnipäeva tähistanud sünnipäevalastele ja osa siis ootab jõulupakki minemist.

Ja see laiaslaastus ongi kõik millega vahepeal hakkama olen saanud 😀 Eks pisikesi suts üritusi nagu neid kutsun oli ka, nt vennapoja lasteaias ketramise tutvustamine ning villapallide meisterdamine, ehtekojad üle maa, käsitöö kirbukas jms. Kui palju on teha siis jõuab ka palju.

Piltidega on natsa kehvasti, kuna mu seebikas jonnib ja üks inime (nimesi ei nimeta) lubas mulle vitsa anda kui ma liiga suuri pilte üles laen 😀  Äkki jõulu- ja sünnipäevavana toovad veidike parema fotoka? olen ju olnud hea.

Nüüd on aeg elamine korda teha, kuusk sisse tuua ja aasta lõpuni vabalt võtta, natuke kududa, nautida rahu ja vaikust.

Peatse kuulmiseni!

***

Well, here I am 🙂 still live and kicking beeing extremely busy with my new job, knitting etc. I believe I have said it before that I highly admire people who can blog once a month, day and am little scared of people who do it dayly 😀 The busy times have made me bit lazy to write. But I try to be better writer 🙂

My last post was about Carla and Hilly coming to Tallinn for Mardilaat (St Martins day fair) and they did! It was so nice to see them again and share the fair with them. Althought there were some problems with the tent the masters were acomodated Carla and Hilly said that they liked everything 🙂 Our fair according to both of them are very different to ones they have visited before. We mostly sell the end product i.e the mittens, socks wood stuff etc. The fairs in Holland sell yarns and other materials. We have yarn  but very little.

We met with C&H already on Tuesday evening (8th October) when they arried, had lovely dinner at the Vapiano where they presented me my copy of their book- Warm hands. I am still speatcless. They dedicated the book to me. I am very proud how the book turned out and very thankful for the honour. I just love the book! It is wery well and humorically written and consists very good pictures. C&H made it all by themselves.

If someone in Estonia or close is interested in bying the book can ask me as C&H left some books for me to sell. The price is 15 Eur+ postal costs. Please leave me an comment or write me an email.

After the fair I was out of order for some time as communicating with so many people during the week (plus preparation works before) wes too much. After 2 weeks almost doing nothing I was back again and then I started knitting socks. Few days ago I decided it was enough and I put the sock machine to rest for this year. Next year again 🙂

As I said abowe, I am bad blogger 🙂 but I try to amend myself and write more in next year.

 

 

Rubriigid: In English, Lithtsalt loba, Raamatud /Books. Salvesta püsiviide oma järjehoidjasse.

Olen elu ja tervise juures / still alive and kicking on saanud 7 vastust

  1. Meeli ütles:

    Tore, et mitmeid kordi piilumas käimine on end lõpuks aruande lugemise võimaluse näol ära tasunud :).

    Mõnusaid pühi!

  2. KK ütles:

    Meeli, reader abiks, siis ei jää miski kahe silma vahele 🙂
    Ma ka ootan pühi, saaks puhata ja mängida 😛

    • Meeli ütles:

      Reader on täitsa olemas, aga vahel on see vimkasid visanud. Seepärast käin kaua seisnud blogisid igaks juhuks aeg ajalt kontrollimas :D.

  3. Hilly ütles:

    Oh, it seems like ages ago that we we’re in Tallinn and presented you our book….
    In my mind I often go back to that moment and many others that week and treasure the memories. 🙂

  4. CarlaM ütles:

    Monika, coming to Mardilaat was one of the most fantastic experiences imaginable. Meeting you, giving you your book, the fair, the conference and the wonderful diner at Black Heads Guild House, it was all like a dream. I only want to wake up to make new plans to return to Estonia! 😉

  5. Krista ütles:

    Oled väga tegus olnud! Toredaid pühi!

Lisa kommentaar

