Soojad käed / Warm hands / Warme handen

Vanarahva tarkus ütleb, et kindaid tuleb kududa suvel, sest siis kootakse suvesoojus kinnastesse.

Sel suvel oli päris palav ja kogu see kuumus mahub peatselt ilmuva raamatu kaante vahele 🙂 Carla ja Hilly raamat on lõpusirgel ja varsti kõigile saadaval. Meile avaneb võimalus raamat endale soetada Mardilaadal!

Carla loal näitan teile ka raamatu kaant. Ma olen kindel (olen saanud piiluda ), et see raamat on SUUREPÄRANE!

Old Estonians say that one needs to knit mittens on summer time as then all the warmth will be knitted into the mittens.

This summer was wery hot and all this heat will be published in Carla’s and Hilly’s new book. It’s soon to be ready and then we all can have our own copy. For us, Estonians, the oportunity to buy the book will be St Martins Day fair in November!

With Carlas promission I add here the cover of the book. I am sure the book will be a BIG sucsess (I have been lucky and let peaked in the book)!

Rubriigid: In English, Raamatud /Books, Sõbrad. Salvesta püsiviide oma järjehoidjasse.

Soojad käed / Warm hands / Warme handen on saanud 8 vastust

  1. Muhv ütles:

    Ja Mardilaadal jagub kõigile!? Tahaks kohe ette tellida, kirja panna, ära kindlustada jne, et ikka saaks. Isver, nüüd hakkan kalendrisse riste tõmbama 🙂

  2. Corrie Huisman ütles:

    And you revealed the title! Warm hands. Nice! I saw a few examples of mittens that will be published in the book. Looking forward!

  3. Tiina ütles:

    Appike … Ma ju jä’lle ei jõua Mardilaadale 😦
    oeh.

    • Kõik lõngaks ütles:

      Aga seepärast ei pea raamatust ilma jääma 🙂 Muidugi kahju kui ei jõua. sest laat on suurem kui kunagi varem ja on tulemas lahedaid meistreid välja- ja kodumaalt.

  4. M.Kinkar ütles:

    Põnev põnev 🙂 Nüüd hakkad käpikuid kuduma?? 🙂 Oleks juba aeg küll mõni enda kootud asi siia postitada 😉 😛

  5. astraco ütles:

    Oi jeekim ma olen täna siin netiavarustes suisa sõnatu ja imetlen raamatut.
    Monika kas oskad öelda,on seda raamatut mul võimalik kusagilt tellida.
    Olen jäänud haledalt sellest isetegija rongist maha ja nüüd süda tilgub verd.
    Olen nõus selle otsemaid soetama, kui vaid saaks teada, kuskohast.
    Ehk oskad mind nüüd aidata.

Lisa kommentaar

