Sokke ei ole kunagi küll / There is never enough socks

 

Sokke ei ole kunagi küll. Soojad ja kuivad jalad on väga olulised igal elualal ning ajal. Mulle on küll alati meeldinud käsitsi sokke kududa, kuid kuna pere/suguvõsa kasvab ja jalad koos nendega, siis 5 varda ja 2 käega võib hätta jääda. Kui ostsin oma sokimasina siis läks elu palju lihtsamaks. 1 tunniga valmis kududa paar sokke on ikka luksvärk küll.

Ma praegu siiski ei räägi (jälle!) sokimasinast pilemalt, sest Facebookis on käimas kampaania – hüppepäev skydiving, mis mind põnevusega haaranud on. Mitte, et ma ise alla tahaks hüpata, vaid perekondliku toetuse pärast 😀

Kampaania käigus loositakse välja nänni ja mul tekkis mõte toetada omaltpoolt ühe auhinnaga, milleks on: koon võitjale sokimasinal täpselt soovitud suuruses ja värvides ning materjalist sokid 🙂

Võitja võib soovi korral valida juba valmisolevad sokid, kui number ning värv sobivad. Kõik muud tingimused lepime kokku võitjaga juba peale loosimist

Number, mitmenda fänni järel loosimine toimub on korraldajate otsustada.

Minge muljuge nüüd kõik “meeldib” nuppu ja vaatame kes võidab 🙂

*****

There is never enough socks.  Warm and dry feet are important in every aspect of life. I have always liked to hand knit socks but as the family has grown, and feet with it, I can not manage with my 2 hands and 5 needles. Last november I bought myself a circular sock knitting machine and life has been easier ever since. It is a luxorious feeling to knit pair of socks in 1 hour.

In Facebook is one campain for skydiving that has captured me. Dont get me wrong- I dont want to jump but it is rather like family support. When certain number of fans are “liked” the award is given to one person. I just thought to jump in and offer one pair of machine knitted socks as a reward.

The winner gets one pair of machine knitted socks in desired color, material and size. If there is already made sock that winner likes he or she can have those. How socks can be received etc will be agreed with the winnr later.

The number after which the socks are drawn as award is up to the organisers.

Go and “like” the page now 🙂 Let see who wins!

Rubriigid: In English, Sokimasin /CSM, Töövahendid. Salvesta püsiviide oma järjehoidjasse.

15 Responses to Sokke ei ole kunagi küll / There is never enough socks

  1. Evelin ütles:

    Mina olen nõus sokkide nimel taevast alla sadama:D Ainult et ma arvan, et selline vägitegu väärib vähemalt kahte paari sokke, mis arvad, Monsa? Duubeldad?

  2. Fiona ütles:

    Did you knit all those socks in the picture? By hand? I am getting addicted to sock knitting, I really am…

  3. Muhv ütles:

    Vat mina olen seda meelt, et inimene on maismaaloom, seepärast ei kipu mina eriti vettegi, ammugi siis taevasse, ja olen kasvõi nõus paljajalu käima, peaasi, et kindel pind jalge all on :=) Aga sokivirn on aus ja valmimiskiirus selle imemasinaga muljetavaldav.

    • Kõik lõngaks ütles:

      Ma olen sinuga ühel meelel 🙂 Ma ei ole ise kunagi ei kõrgele ega ka kuskile maa alla kippunud. aga tore on vaadata kui langevarjurid lendlevad. Ma toetan üritust, ise ei hüppa 🙂
      Sokivirnaga võib 24. aprillil Vabaõhumuuseumi laadal tutvuma tulle 😉

  4. airiangoora ütles:

    Maal elu ilma sokkideta, pole elu.:) Ja küülikutele koome ükskord koos kampsikud:)
    Jõudu sulle sõber!

    • Kõik lõngaks ütles:

      Ei ole sokkideta elu linnas ka 🙂 Su jänksid riietame viimase moe järgi. Tood suvel kui kampse vaja ei ole mulle näidise ja vuristame kostüümid valmis.

  5. Kõik lõngaks ütles:

    Vahepeal on võitja selgunud- Mait Kukk. Palju õnne!

  6. truude oja ütles:

    kust sellist masinat saab?

    • Kõik lõngaks ütles:

      Kuna konkreetne masin on ca 100 a vana (natuke vähem aga 100 on ilus number), siis neid liigub oksjonitel- ebay nt. Uusi tehakse ka- Uus Meremaal ja vasrsti ka USAs uus mudel välja tulemas. Kuid vanad töötavad (kui ei saa just roostes eksemplari) suurepäraselt järgmised 100 aastat veel.

  7. Evelin ütles:

    Hahaaaa, aga mul on 1 paar sokke käes:D You made my day! Ja ma ei pidanud selleks isegi õhku tõusma (ainult sulle närvidele käima:P), kuigi uute sokkidega on tunne, justkui hõljukski juba pilve piiril:) Mul ei ole sõnu, kallis Monsa:) AITÄH!

  8. Mareli ütles:

    Oo, 100 aastat vana masin !!!
    Mulle hakkas ka see väga meeldima. Googeldasin ja ei leidnudki kohe, kust osta saaks. Sa võid vabalt oma masinast pikema postituse teha, ei jõua kohe ära oodatagi….

  9. Kõik lõngaks ütles:

    Neid on veel vanemaid 🙂 Esimesed masinad on 1800 keskpaigast ja kui on korda tehtud (puhastatud jne) siis töötavad väga hästi. Minu masina iga jääb 1920datesse. Pikem postitus peab ootama, jube kiired ajad. Googelda veel ja vaata youtube ka, seal palju klippe. Circular sock machine on märksõna. Ostmisega ei ole nii lihtne, keegi ei taha hea meelega käest anda 🙂

Lisa kommentaar

