Kirvetöö

Mulle on alati puit ja sellega seotud tööd meeldinud. Alates aasta algusest on mitu korda tekkinud olukordi, mis mind metsa poole on lükanud :). Rakveres tegime trükipakke ja sai peitel ning nuga kätte võetud ning kui eelmisel nädalavahetusel sattusin Nurmsi kandis asuva langevarjuklubi juurde tekkinud raiesmikule (kuskil ju vaja neil maanduda), siis ei pidanud enam närv vastu ja lasin vennal ühe paku autosse lohistada.

Kuna sel nädal oli üks suur ralli mööda Eestit, siis alles täna sain kirvega paku kallale minna. Kõigepealt tuleb pakk pooleks saada. Sain vennalt kirve ning asusin siis agaralt tööle. Maadelesime pakuga jupp aega, tegin kasehalgudest kiilud jne, kuid pidin alla andma sellele lähenemisele. Edsi asusin kui noor uljas kobras paku kallale nii, et pilpad lendasid. Nüüd olen elu lõpuni varustatud hambatikkudega ning eriti arhailise käsitöö tegemiseks on peeru-pilpad ka olemas 🙂 Ja paku sain pooleks!

kiilud

Mis hull hoog mul jälle peal?  Mul on kinnisidee teha puidust kauss ja selleks on vaja poolikut pakku. Olen läbinud puulusikate tegemise koolituse ja seekord teen suure lusika, ilma varreta.
Jätkub…..
Rubriigid: Puutööd/wood works. Salvesta püsiviide oma järjehoidjasse.

5 Responses to Kirvetöö

  1. airiangoora ütles:

    Kummaline, et minul on ka hetkel mingi puulembus peal, ma nimelt mõtlen neile kase okstele, mis kraavi puhastamise käigus meil suures hunnikus nüüd seisavad.Et teeks munadepühaks vitstest korvi ja suvel hea tagetesed sisse istudada.Aga selle lutitamise ja muu kevadise sahmerdamise kõrvalt ….tee või tina, ma ei jõua enam mitte essugi tehtud :S
    Aga nii ambitsioonikas ma pole, et kaussi uuritama kipuks, jõudu sulle 🙂

  2. Kõik lõngaks ütles:

    Puulembus tuleb ka sellest, et kevad hakkab tulema ja kisub metsa poole 🙂 Neist okstest saaks jummala seffid lillepotiümbrised ja korvid. Kõik tööd tahavad aega, kui seda rohkem ainult oleks!

  3. Meeli ütles:

    Sa ikka võtad vägevalt ette 🙂
    Ma, nõrk naisterahvas, olen sel kevadel samuti “tselluloosiseid”(mitte tselluliidiseid :D) mõtteid mõlgutanud, aga mind paelus ideepojuke korvipunumise õppimisest. Ise asi kas tegudeni jõuan …

  4. Gerly ütles:

    sa võtad ikka suurelt ette , kummardus 🙂
    mul siin ka laaste lendab, “vorbin” trükipakke

  5. Julika ütles:

    See on imeliselt hea tunne, kui võtad ühe puuhalu või- paku, hakkad selle kallal nokitsema ja sealt tulebki välja asi! Minu saavutuseks on küll vaid üks taignalabidas, aga olen senini enda üle uhke 🙂 Puit on nii mõnus!
    Kui järgmine kord hakkad lusikaid tegema, võta mind õpipoisiks.

Lisa kommentaar

