Hello world!

Haa!, mõtlesin mis esimese postituse nimeks panna, kuid wordpress tegi selle minu eest ära. Hello world! on päris kohane pealkiri uue blogi esimesele postitusele.

Tere tulemast! Olete sattunud lugema minu esimest blogi, mis sai loodud selleks, et vahest on tunne nagu oleks maailmale midagi öelda. On aegu kui ma ei ütle midagi, kuid hoidke alt kui mul jututuju peale tuleb või kui ma millestki vaimustun!

See blogi saab olema villane ning siit leiate peamiselt ketramise, ketruskiudude ning nende allikatega seotud mõtteavaldusi. Kõik lõngaks! on minu moto. Ükskõik mis kiud, materjal või tooraine on võimalik lõngaks teha. Mis selle lõngaga edasi teha on iseküsimus ja sellele vastuseid otsingi.

Olete teretulnud minu tegemistele kaasa elama.

Rubriigid: Uncategorized. Salvesta püsiviide oma järjehoidjasse.

16 Responses to Hello world!

  1. Evelin ütles:

    Braaavo!!! Kaua tehtud kaunikene – ma ei ole eriti originaalne, aga mul on siiralt hea meel, et virtuaalpäeviku kasuks otsustasid:) Ma ise pole hea eeskuju, aga ma püüan end parandada ja ka asisem ses suhtes olla. Minust saab sinu blogi fänn ja jään pingsa põnevusega su postitusi ootama. Sul on palju anda ja sinult on palju õppida, oleks patt seda vaka all hoida! Kedratavaid ideid, mis muud:)

  2. Kriuks2 ütles:

    Tore!!!!!!!!!!!! Ma olen ülimalt rõõmus, et lõpuks sa tegid selle blogimisega algust 🙂

  3. airiangoora ütles:

    Ma mõtlesin, et sa alles proovid blogi teha…ja hops, temal juba ongi valmis!Tahtsin sulle veel pakkuda blogi nimeks Lõngakunstnik 🙂
    Aga, jaksu sulle hea sõbrake, kõik see hea ja kasulik, mida sa minule oled meili teel jaganud, saab nüüd kättesaadavaks ka teistele.Ole tubli!

    • Kõik lõngaks ütles:

      Aitähh 🙂 Kunstnik on minu jaoks eriline sõna mida igahele külge kleepida ei saa 🙂 Eks ma püüan eeskujuks olla. algused on rasked, kuid raskused on selleks, et neid võita!

  4. vanaolevi ütles:

    …ehhheee, ma juba eile või üleeile käisin siin piilumas, sest leidsin su wordpressi edetabelis (http://botd.wordpress.com/top-posts/?lang=et) ….kirju lõngaga pool oli kangesti tuttava moega :))) Nii tore nii tore 🙂

  5. Julika ütles:

    Hello Monika maailmle 🙂
    Loovat ketramist ka siinsele blogipoolile!
    Julika

  6. Gerly ütles:

    Oh, kui tore sind siin kohata 🙂

  7. CarlaM ütles:

    Hi Monika, nice blog! Groetjes, Carla (Netherlands)

    • Kõik lõngaks ütles:

      Thanks Carla! Soon will be some English text too. I am quite new to blogging and all this first adjustments got me exausted. But soon! 🙂

  8. Krista ütles:

    Head blogimist!

  9. Meeli ütles:

    Ja ma alles nii hilja avastan, et sinust ka blogiinimene on saanud! Igatahes olen selle üle väga rõõmus! Mõnusat klaviatuuri (sulge)!

  10. Kristel ütles:

    Ohhhoo, mis meeldiv üllatus! Teretulemast blogipidajate kogukonda! 😀 Nagu arvata võib, saab sinu blogi lugemine huvitav olema! Jõudu, pikka närvi ja vastupidavust blogi pidamisel!

  11. Piret ütles:

    Tere tulemast blogimaailma ka minu poolt:)!

Lisa kommentaar

